Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»
Головна
Поточний випуск
Редакційна колегія
Про видання
Галузь та проблематика
Етичні норми
Політика відкритого доступу
Порядок рецензування статей
Авторські права та ліцензування
Авторам
Архіви
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 43 (2020): Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»
№ 43 (2020): Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»
Опубліковано:
2024-11-22
Весь випуск
FULL ISSUE PDF
Статті
ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ УЧНІВ ЗАКЛАДІВ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ УКРАЇНСЬКИХ ГУБЕРНІЙ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ НА МЕЖІ ХІХ–ХХ СТОЛІТЬ (за матеріалами засідання ради при попечителі Одеського навчального округу)
Алла БАЛАЦИНОВА
9-21
PDF (English)
ВИМІРИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ПЕРЕКЛАДУ В УНІВЕРСИТЕТАХ КАНАДИ: ЗМІСТ ТА ПЕРЕДОВІ ІДЕЇ
Юлія ГОЛОВАЦЬКА, Тетяна ЦЕПЕНЮК
22-38
PDF (English)
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РЕГІОНАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Інна СТРАЖНІКОВА, Інга ЄГОРОВА
39-49
PDF (English)
РОЗВИТОК ОБДАРОВАНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ У ЗВО УКРАЇНИ
Алла РЕВТЬ, Ореста КАРПЕНКО
50-62
PDF (English)
НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ НЕЛІНГВІСТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ПРОФЕСІЙНОГО ДИСКУРСУ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ У БІЛОРУСІ
Лариса МАКСИМУК, Ліля ЛЕВОНЮК
63-74
PDF (English)
АКАДЕМІЧНИЙ ПЛАГІАТ ТА САМОПЛАГІАТ ЯК ЕЛЕМЕНТИ ПОРУШЕННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ
Надія КУПРАТА, Ірина МЕНСО
75-90
PDF (English)
ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ КРІЗЬ ПРИЗМУ ПОГЛЯДІВ ВОЛОДИМИРА ВЕРНАДСЬКОГО
Олена НЕВМЕРЖИЦЬКА, Мирослав ПАГУТА
91-102
PDF (English)
ЯКІСТЬ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В НІМЕЧЧИНІ: РЕАЛІЇ ТА ОСОБЛИВОСТІ
Надія ФЕДЧИШИН
103-114
PDF (English)
Мова
English
Українська
logo