Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»
Головна
Поточний випуск
Редакційна колегія
Про видання
Галузь та проблематика
Етичні норми
Політика відкритого доступу
Порядок рецензування статей
Авторські права та ліцензування
Авторам
Архіви
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 38 (2018): Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»
№ 38 (2018): Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»
Опубліковано:
2024-11-21
Статті
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ
Надія АШИТОК
15–25
PDF (English)
ТИПОЛОГІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПОРТРЕТА ПЕДАГОГА-НАСТАВНИКА МОЛОДИХ ВИХОВАТЕЛІВ
Ольга БЕЗСОНОВА
26–37
PDF
ПЕДАГОГ-ДОСЛІДНИК: ОКРЕСЛЕННЯ ДЕФІНІЦІЇ ТА ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ
Наталія БІРУК
38–48
PDF
НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Юрій БУКЛОВ
49–59
PDF
МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПРИКОРДОННИКІВ В РЕСПУБЛІЦІ ІНДІЯ
Наталія БХІНДЕР
60–73
PDF
НОВІ НАПРЯМИ ДОСЛІДЖЕНЬ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПЕДАГОГІЦІ
Йоанна ВЄЖЕЙСЬКА
74–83
PDF (English)
СТРУКТУРА ГЕНДЕРНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Юрій ВОВК, Лілія ВОВК
84–95
PDF (English)
ДУХОВНІСТЬ ЯК ПРОФЕСІЙНА ЯКІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ-КУЛЬТУРОЛОГА
Надія ВОРОНОВА
96–104
PDF
СПЕЦИФІКА ІНТЕРДИСЦИПЛІНАРНОЇ СПІВДІЇ В ІНТЕРПРЕТАЦІЇ СУБʼЄКТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ЯК ПЕДАГОГІЧНОЇ РЕАЛЬНОСТІ
Олена ГАЛЯН
105–115
PDF
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ ОБДАРОВАНОСТІ ДІТЕЙ У ПРОБЛЕМНОМУ ПОЛІ ПЕДАГОГІКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ
Олена ДЕМЧЕНКО
116–130
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО ЗДОРОВʼЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Тетяна ДЕМЧУК, Тетяна КОВАЛЬЧУК
131–144
PDF
ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ТА ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ АВСТРІЇ
Ольга ДЄНІЧЄВА
145–153
PDF
ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОГО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ: ПОТЕНЦІАЛ ТА НОВІ МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ
Василь ЖУКОВСЬКИЙ, Сергій ГАЛЕЦЬКИЙ
154–165
PDF
ГРОМАДСЬКО-ПЕДАГОГІЧНІ ІНІЦІАТИВИ У СФЕРІ ОПІКИ НАД ДІТЬМИ У ПОЛЬЩІ (ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ)
Ореста КАРПЕНКО
166–178
PDF (English)
ВИХОВАННЯ В УЧНІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ІНШИХ ЛЮДЕЙ
Олександр КОБЕРНИК
179–192
PDF
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЗА ДОПОМОГОЮ САМОСТІЙНОГО НАВЧАННЯ
Лілія КОБИЛЯНСЬКА, Квітослава МАТІЙЧУК
193–207
PDF (English)
ЧИННИКИ ПРАКТИЧНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Ольга КОБРІЙ
208–218
PDF (English)
ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ МЕДІАОСВІТИ
Ірина КУЗЬМА
219–228
PDF
ПІДХОДИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ДОШКІЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ У ЄВРОПЕЙСЬКОМУ КОНТЕКСТІ: ДОСВІД КРАЇН ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ
Наталія МЕЛЬНИК
229–243
PDF
ДИДАКТИЧНІ МОЖЛИВОСТІ СУЧАСНОГО ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА ІСТОРІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ
Віктор МОГОРИТА
244–254
PDF
ОРІЄНТАЦІЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ НА ЄВРОПЕЙСЬКІ ЦІННОСТІ
Леонід ОРШАНСЬКИЙ, Ірина КОТИК
255–266
PDF (English)
АКСІОЛОГІЧНИЙ ВИМІР МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ У ВИХОВАННІ СТУДЕНТІВ
Катерина РОГОЗІНСЬКА
267–276
PDF
ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ АЛЬТРУЇСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ
Ірина СТЕЦЬКО, Тетяна ЮРЧИШИН
PDF
ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГА ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
Олена СТЕЧЕНКО, Олеся ЛИНОВИЦЬКА
291–306
PDF
НАУКОВІ ВІДРЯДЖЕННЯ ПРИВАТ-ДОЦЕНТІВ ДОРЕВОЛЮЦІЙНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ УКРАЇНИ ДО ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА ОСВІТНІХ УСТАНОВ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ
Ірина ТАМОЖСЬКА
307–318
PDF
ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН
Артем ТКАЧОВ
319–327
PDF
УКРАЇНСЬКА ІГРАШКА ЯК ЗАСІБ ВІДОБРАЖЕННЯ НАРОДНИХ ЗНАНЬ ПРО ДИТИНУ НА ПОЧАТКУ ХХ ст.
Анна ФЕДОРОВИЧ
328–339
PDF
ФОНЕТИЧНІ СКЛАДНОСТІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Олена ЦВЄТАЄВА, Олена ЗНАНЕЦЬКА
340–351
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ТВОРЧОЇ СПАДЩИНИ ІВАНА ФИЛИПЧАКА У СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ
Марія ЧЕПІЛЬ
352–361
PDF (English)
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ МОРСЬКОЇ ПІХОТИ ДО НАСТАВНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Віталій ЯРЕМА
362–372
PDF
Мова
English
Українська
logo