Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти до поточного випуску
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»
Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»
Головна
Поточний випуск
Редакційна колегія
Про журнал
Галузь та проблематика
Порядок рецензування статей
Етичні норми
Авторські права та ліцензування
Політика відкритого доступу
Авторам
Архіви
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Поточний номер
№ 51 (2024): Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»
Опубліковано:
2024-11-14
Весь випуск
FULL ISSUE PDF
Статті
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ МЕТОДИКИ КОМП’ЮТЕРНОГО АДАПТИВНОГО МОВНОГО ТЕСТУВАННЯ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ НАТО STANAG 6001
Наталія ВАСЮКОВА, Вікторія КРИКУН, Юлія ГРИЩУК, Андрій КРАВЧУК
9-17
PDF
ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ПЕРСОНАЛУ У КОНТЕКСТІ КОРПОРАТИВНОГО НАВЧАННЯ
Тетяна ГОРОХІВСЬКА, Наталія МУКАН, Олена МУКАН
18-24
PDF (English)
ГАРМОНІЗАЦІЯ СТАНДАРТІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ГАЛУЗІ ТУРИЗМУ ІТАЛІЇ ТА УКРАЇНИ
Богдан ЗДОЛЬНИК
25-36
PDF
МООС ЯК ІНСТРУМЕНТ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Ореста КАРПЕНКО, Марія ЧЕПІЛЬ, Олена ГНІЗДІЛОВА
37-44
PDF
ПРОБЛЕМА ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНИХ ВОРКСПЕЙСІВ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ
В’ячеслав КОРОЛЬОВ
45-50
PDF
ВИЩА ОСВІТА УКРАЇНИ В УМОВАХ ВІЙНИ
Назарій ЛАТИК, Назарій САКОВЕЦЬ, Артур САНАЙКО
51-57
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
Владислав ЛЕВКОВИЧ, Олександр ЛЕВИЦЬКИЙ
58-65
PDF
КАЗКА ЯК ЗАСІБ ЗБАГАЧЕННЯ Й АКТИВІЗАЦІЇ МОВЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНЯТ ЕКСПРЕСИВНОЮ ЛЕКСИКОЮ
Ірина ПАЛАСЕВИЧ
66-72
PDF
РОЗВИТОК ЕСТЕТИЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ХОДІ ЇХ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ
Олена ПРЯДКО
73-78
PDF
ОСВІТНІЙ КОМПОНЕНТ «ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ТА ПЕДАГОГІЧНА КОМПАРАТИВІСТИКА» У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ТРЕТЬОГО (ОСВІТНЬО-НАУКОВОГО) РІВНЯ (СПЕЦІАЛЬНОСТІ 011 «ОСВІТНІ, ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ»)
Ірина ТАМОЖСЬКА
79-88
PDF
ГУМАНІЗАЦІЯ СОЦІАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ У ВИПРАВНИХ КОЛОНІЯХ
Анна ФЕДОРОВИЧ
89-94
PDF
МУЗЕЙНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Лариса ШЕВЦОВА, Ольга ВАЛЕНКЕВИЧ
95-102
PDF
Переглянути всі випуски
Мова
English
Українська